17.02.2013/22:18

Napoje eneregtyczne: czas silnych marek

Kategoria napojów energetycznych nie zwalnia, a wręcz przyspiesza. Jednocześnie szybko zwiększa się sprzedaż w dyskontach, a to oznacza wzrost znaczenia produktów marki własnej. Odbierają one rynek słabszym, mniej promowanym brandom.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.