17.05.2014/17:33

Niestandardowe działania potrzebne sklepom

Mały sklep nie powinien rywalizować z super­‑ czy hipermarketem, obniżając ceny produktów i drastycznie schodząc z marży, bo przecież nie można kopać się z koniem. Trzeba uciec od rutyny, starać się codziennie miło zaskakiwać klientów, nadać swojej placówce wyjątkowy charakter.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.