11.02.2019/08:54

Odwiedzalność galerii handlowych w styczniu na dużym minusie

W styczniu br. wskaźnik odwiedzalności polskich centrów handlowych spadł o około 6 proc. w skali roku - wynika z danych Footfall Indeks Polska przygotowanego przez ShopperTrak.

Jeśli chodzi o porównanie miesiąc do miesiąca, w styczniu br. odwiedzalność galerii handlowych zwiększyła się o prawie 18 proc.

Po wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele jedynym miesiącem, w którym polskie centra handlowe zanotowały wzrost w skali roku, był maj. Odwiedzalność w skali roku spada od 2 do 16 proc. (rekord w grudniu).

Wskaźnik FootFall Indeks obrazuje liczbę odwiedzających w polskich galeriach handlowych.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Marek 12.02.2019

    miesiąc do miesiąca - w styczniu br. odwiedzalność galerii handlowych zwiększyła się o prawie 18 proc. - to jak to jest - odwiedzalność wzrosła o 18% w porównaniu do odwiedzalności w grudniu 2018?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.