Odwiedzalność galerii handlowych w styczniu na dużym minusie
W styczniu br. wskaźnik odwiedzalności polskich centrów handlowych spadł o około 6 proc. w skali roku - wynika z danych Footfall Indeks Polska przygotowanego przez ShopperTrak.
Jeśli chodzi o porównanie miesiąc do miesiąca, w styczniu br. odwiedzalność galerii handlowych zwiększyła się o prawie 18 proc.
Po wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele jedynym miesiącem, w którym polskie centra handlowe zanotowały wzrost w skali roku, był maj. Odwiedzalność w skali roku spada od 2 do 16 proc. (rekord w grudniu).
Wskaźnik FootFall Indeks obrazuje liczbę odwiedzających w polskich galeriach handlowych.
1 komentarz
-
12.02.2019
miesiąc do miesiąca - w styczniu br. odwiedzalność galerii handlowych zwiększyła się o prawie 18 proc. - to jak to jest - odwiedzalność wzrosła o 18% w porównaniu do odwiedzalności w grudniu 2018?
3