20.06.2016/10:39

Piotr i Paweł wprowadza do sklepów koncept targowisk z lokalnymi produktami

Od czerwca br. regionalni producenci wybranych kategorii produktów świeżych  mają doskonałą okazję do sprzedaży swoich towarów w ramach Targowisk Piotr i Paweł. Projekt ma odpowiadać na oczekiwania konsumentów, poszukujących oryginalnych  towarów lokalnych o znanym pochodzeniu, a tym samym wspierać polskich, regionalnych wytwórców.

Targowiska Piotr i Paweł to wydzielone strefy w supermarketach Piotr i Paweł, na których lokalni dostawcy mają okazję sprzedawać swoje produkty, zapraszając Klientów do degustacji i opowiadając o ich wytwarzaniu.  Wśród prezentowanego asortymentu znalazły się wędliny, sery, ryby wędzone, domowe pierogi i pieczywo.

Unikalność pomysłu polega na tym że klienci mogą dokonywać zakupów w supermarkecie Piotr i Paweł tak jak na lokalnym targu.

Targowiska Piotr i Paweł organizowane są od piątku do niedzieli, w wybranych sklepach Sieci. Projekt już jest pilotażowo wdrożony w 8 supermarketach w Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie. W związku z bardzo dużym  zainteresowaniu Klientów oraz Producentów regionalnych będzie rozszerzony w kolejnych supermarketach.

Sieć Piotr i Paweł liczy obecnie 134 sklepy. Obroty firmy za rok finansowy 2015 wyniosły 2,123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.