16.08.2019/11:20

Plany Kaufland Polska na 2019 r. – modernizacje, nowe sklepy i innowacyjne koncepty handlowe

Z innych nowości po raz pierwszy w markecie we Wrocławiu pojawił się też koncept szybkich codziennych zakupów zlokalizowany tuż przy wejściu oraz kawomat Kaufland z preferencyjnymi cenami kawy K-to Go, przygotowanej z mielonych ziaren na miejscu. Z kolei wszyscy, którzy zdecydują się na przyjazd samochodem, mogą skorzystać z parkingu o podwyższonym standardzie, obejmującego także miejsca postojowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz dla rodzin z dziećmi.

Przedstawiciele sieci Kaufland podkreślają, że firma „nieustannie dba, aby sklepy były nowoczesne i posiadały atrakcyjną aranżację, a także gwarantowały klientom szeroki wybór asortymentu oraz wygodę i pozytywne doświadczenia zakupowe.”

Wśród nowych udogodnień jakie zostały wprowadzone w ostatnim czasie wyróżnić można kolejną stację ładowania pojazdów elektrycznych GreenWay, która została otwarta w Nowej Soli. Do tej pory sieć Kaufland dysponowała jedną taką stacją zlokalizowaną w Suwałkach. W wyniku rozszerzenia współpracy, w 2019 r. przy marketach Kaufland powstanie jeszcze pięć stacji GreenWay.

Dbając o środowisko, Kaufland dąży do systematycznego obniżenia zużycia energii we własnych budynkach oraz rezygnacji ze szkodliwych czynników chłodniczych na rzecz wydajnych, ekologicznych instalacji.  i rezygnacji z paliw kopalnych. W tym zakresie sieć jest zdecydowanym liderem na rynku. Zarówno w sklepach, jak i w centrach logistycznych, firma stawia na nowoczesną, a zarazem wydajną energetycznie technologię. W marketach wykorzystywane jest oświetlenie LED, centralny system monitorowania i zarządzania energią,  wprowadzana jest też unikalna technologia polegająca na odzysku ciepła z chłodnictwa, która funkcjonuje już w ponad 50 sklepach oraz stosowana jest w każdym nowo wybudowanym obiekcie. Sieć wdrożyła certyfikat ISO 50001.

Przypomnijmy: jak informowały wiadomoscihandlowe.pl, międzynarodowe instytucje finansowe chętnie wspierają rozwój Grupy Schwarz, właściciela sieci Lidl i Kaufland, w krajach takich jak Polska. W lipcu 2018 r. Kaufland otrzymał od EBI 100 mln euro pożyczki na inwestycje. Z kolei dwa lata wcześniej Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR) pożyczył tej samej grupie również 100 mln euro na rozwój Kauflandu w Polsce.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Bart 26.08.2019

    Klient: ale to zalezy glownie od przedstwicieli producenta, sklepy sa otwarte na wieksze zamowienia i magazyny tez spore a wiec trzeba tylko o ta ilosc towaru zadbac. Poza tym na promocjach czesto sa ceny lepsze niz w hurtowni i wlasciciele sklepikow dostawczakami podjezdzaja.

  • klient 23.08.2019

    jakby jeszcze towary atrakcyjne cenowo (np. kawy ziarniste) dostępne na promocjach były dostępne w sklepie w ciut większej ilości niż kilka sztuk, na półkach było więcej produktów stricte regionalnych (nie koniecznie z danego regionu gdzie działa Kaufland, ale ogólnopolskich - coś na wzór tygodni regionalnych w innych sieciach handlowych) oraz by uwagi klientów, że dany producent x czy y robi dla nich kiepski produkt i może warto byłoby brać towar od tego samego producenta co brat z tego samego holdingu (Lidl), to byłoby jeszcze fajniej niż jest teraz. Ogólnie sklep bardzo dobry do codziennych zakupów, ale kilka niedociągnięć mają.

  • Florek 17.08.2019

    Widać że siec jest proeuropejska, bo założenia maja na światowym poziomie. Liczy się praktyczność i wygoda klientów, na co mega potwierdzeniem jest chociazby 5 kolejnych punktów greenway'a na ich parkingach

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.