21.09.2015/12:11

Polomarket chce otwierać 35 sklepów rocznie i inwestować w produkty świeże

Sieć Polomarket ma nową strategię, która zakłada, że firma skupi się na kilku podstawowych obszarach: od inwestycji w nowe sklepy, po lepsze dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów – podaje portalspozywczy.pl.

Nowa strategia sieci Polomarket skupi się na czterech kluczowych obszarach, w tym systematycznym rozwoju asortymentu produktów świeżych i przebudowie asortymentu marek producenckich, w celu lepszego dostosowania oferty do zmieniających się oczekiwań klientów. Jednocześnie chce przeprojektować architekturę marki własnej we współpracy z GH PL Plus aby zdecydowanie poprawić jej jakość i atrakcyjność cenową. Nowa strategia zakłada także systematyczny rozwój organiczny sieci poprzez zwiększanie jej o około 35 sklepów rocznie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.