21.08.2017/10:00

Powrót do szkoły z przekąskami piekarniczymi Dan Cake

Pod hasłem „Wrzuć snacka do plecaka!” firma Dan Cake Polonia promuje trzy swoje pakowane przekąski: babeczki drożdżowe z nadzieniem kakaowym, puszyste Ciacho pokryte czekoladą i wypełnione kremem oraz croissanty, które powróciły do oferty po dłuższej przerwie.

– W kategorii piekarniczej ścierają się ze sobą dwa istotne trendy. Pierwszy, prozdrowotny, sprawia, że konsumenci szukają produktów pozbawionych sztucznych dodatków, konserwantów i tzw. polepszaczy. Drugi wynika z coraz to większego tempa życia: nadal jemy nieregularnie, często w biegu, więcej czasu spędzamy poza domem, np. w pracy i w szkole. To dlatego znaczenia nabiera wygoda konsumpcji, format produktu i fakt, że jego opakowanie jest bezpieczne i higieniczne – mówi Wiktor Kowalski, brand specialist w firmie Dan Cake Polonia.

Dan Cake to liczący się producent z doświadczeniem międzynarodowym, dlatego firma bardzo poważnie podchodzi do tematu tzw. czystej etykiety, który jest silnym trendem na rynku żywności. – W naszych produktach nie ma sztucznych barwników i substancji konserwujących – podkreśla Wiktor Kowalski. – Jako firma z ponad 80-letnim doświadczeniem i historią wiemy jednak, że to smak ciasta czy słodkiej przekąski decyduje o sukcesie wyrobu. Przenieśliśmy domowe receptury na grunt produkcji przemysłowej – opowiada przedstawiciel Dan Cake Polonia.

Słodkie przekąski piekarnicze cieszą się popularnością przez cały rok, choć mniejsze formaty pojedynczo pakowanych wyrobów są częściej wybierane w czasie roku szkolnego. Uczniowie je lubią, bo mieszczą się do plecaka, mogą zastąpić drugie śniadanie lub po prostu dostarczą chwilę słodkiej przyjemności podczas przerwy. Z informacji przekazanych przez Dan Cake Polonia wynika, że młodsi konsumenci chętniej sięgają po produkt pakowany niż sprzedawany luzem. – Estetyczne opakowanie, które dobrze komunikuje atrakcyjne dla konsumenta cechy produktu, działa i skłania do zakupu – wyjaśnia Wiktor Kowalski.

W tym roku w związku z rozpoczęciem roku szkolnego Dan Cake Polonia promuje trzy swoje pakowane przekąski: pakowane po dwie babeczki drożdżowe z nadzieniem kakaowym, puszyste Ciacho pokryte czekoladą i wypełnione kremem oraz croissanty, które powróciły do oferty po dłuższej przerwie. Firma planuje m.in. akcję outdoorową w Warszawie i oklejenie autobusów komunikacji miejskiej, szerokie działania w mediach społecznościowych, w tym konkursy oraz promocje cenowe dla dystrybutorów i hurtowników.

Wiktor Kowalski podkreśla, że istotną kwestią jest właściwa ekspozycja słodkich przekąsek piekarniczych. – Babeczki drożdżowe, croissanty, muffinki itp. doskonale pasują do strefy kasy, zaś w głębi sali sprzedaży należy je wykładać w sekcji z pieczywem, drożdżówkami, pączkami i bułkami – podpowiada ekspert.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.