23.05.2018/15:00

Przed mundialem HELIO wprowadza limitowaną serię przekąsek dla kibiców

Mistrzostwa świata w piłce nożnej to gwarancja wzrostu sprzedaży przekąsek. A ponieważ i wśród kibiców nie brakuje osób sięgających po zdrowsze snacki, już dziś warto zamówić do sklepu produkty z limitowanej serii Bakalii Kibica HELIO.

Odbywające się raz na cztery lata mistrzostwa świata w piłce nożnej to zawsze głośne wydarzenie nie tylko wśród kibiców, ale i osób na co dzień nie żyjących sportem. Dla wielu firm z branży FMCG mundial to gwarancja wzrostów sprzedaży i zwielokrotnionych zysków. Na mundialowym szaleństwie w pierwszej kolejności zarobią oczywiście dystrybutorzy napojów alkoholowych i bezalkoholowych oraz różnego rodzaju przekąsek. Bo przecież czasem trzeba czymś zagryźć i ugasić sportowe emocje…

Mundial i lato sprzyjają bakaliowym przekąskom

Piłka trafi do gry już 14 czerwca na stadionach w Rosji. A ponieważ polska reprezentacja piłkarska weźmie udział w światowych rozgrywkach po raz pierwszy od 12 lat, zainteresowanie imprezą będzie w naszym kraju ogromne, dużo większe niż w latach poprzednich. Pierwsze emocje czekają polskich kibiców już na początku czerwca, gdy rozgrywane będą ostatnie mecze sparingowe. Na prawdziwą eksplozję mundialowego szaleństwa trzeba być jednak przygotowanym w dniach 19, 24 i 28 czerwca, kiedy to drużyna biało-czerwonych zmierzy się z rywalami w fazie grupowej.

Dla handlowców to daty warte zapamiętania, bo w tych dniach, jak również w dniach poprzedzających wydarzenie (tu pamiętajmy, że z uwagi na różnicę czasu mecze Polaków będą rozgrywane w godzinach popołudniowych!), klienci będą zaopatrywać się w napoje i przekąski, którymi będą studzić sportowe emocje. – Warto przy tym podkreślić, że mundial pokrywa się z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego, czyli w okresie piku zainteresowania zdrową dietą i chęcią poprawy sylwetki przed urlopem. Z pewnością na popularności zyskają zatem bakalie, które nie dość, że smaczne, to kojarzą się ze zdrowiem – podsuwa Grzegorz Sobociński z biura zarządu HELIO.

Reprezentowana przez niego spółka, czołowy producent bakalii, starannie przygotował się do nadchodzącego święta w piłce nożnej, wprowadzając na rynek dedykowaną kibicom ofertę, która została dopracowana pod względem produktów, pozycjonowania cenowego oraz strategii promocyjnej i marketingowej.

Sobociński zachęca, by handlowcy już teraz składali zamówienia na mundialową ofertę HELIO. – Atrakcyjne opakowania, modne bakaliowe przekąski od renomowanego polskiego producenta, kuszące gratisy i promocje to dla detalistów  realna szansa na mundialową wygraną! – zapewnia.

Chrupiąca jedenastka z gratisem

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.