26.05.2017/14:19

Selgros widzi duży potencjał do rozwoju asortymentu

Innym sieciom będzie bardzo trudno zaproponować kontrofertę do produktów premium pod markami własnymi Selgrosu - deklaruje w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Selgros Cash&Carry i Transgourmet.

Selgros wprowadził na polski rynek nową linię produktów z segmentu premium pod marką własną. Jak została przyjęta ta gama przez klientów?

Po pierwsze muszę podkreślić, że marki własne Transgourmet przeznaczone są dla klientów z obszaru HoReCa. Jeśli chodzi o Transgourmet Premium, to na razie mamy w ofercie około 13 produktów z tego segmentu. Dla porównania w Niemczech jest to 40 różnych artykułów spożywczych. Właśnie stamtąd sprowadzamy do Polski te kilkanaście indeksów z górnej półki. Markę premium wyróżnia to, iż jesteśmy w stanie kontrolować w niej pochodzenie każdego elementu obecnego w składzie produktu. O ponadprzeciętnej jakości nie wspomnę, gdyż w segmencie premium jest to rzecz oczywista.

Czy produkty premium będą w stanie wytrzymać kontrofertę ze strony innych dystrybutorów?

Innym sieciom będzie bardzo trudno zaproponować kontrofertę, ponieważ nasze produkty premium to w większości lokalne smaki, produkowane np. tylko przez jedną rodzinę w regionie. Artykuły takie jak np. nasz fermentowany pieprz są jedyne w swoim rodzaju.

Jak wygląda rozwój marek własnych w segmencie ekonomicznym i ze średniej półki w przypadku sieci Selgros?

Aktualnie w naszej ofercie znajduje się ok. 140 artykułów pod marką Transgourmet Quality i ok. 90 pod marką Transgourmet Economy. Oferujemy: puszki owocowe i warzywne, oliwy i frytury, art. nabiałowe, różnego rodzaju mrożonki oraz specjalistyczne makarony i ryże. Quality łączy w innowacyjnym asortymencie wysoką jakość kulinarną z idealnie dopasowanym poziomem produktu i serwisu. Nasz asortyment został wybrany na podstawie codziennych oczekiwań profesjonalnych kucharzy. Economy to, ekspercka marka dla kucharzy, która kładzie nacisk na jakość i ekonomiczność. Oferuje profesjonalistom idealną bazę, by dzień po dniu mogli kreować i serwować potrawy o niezmiennie wysokiej jakości. Jeśli chodzi o ilości indeksów to nie jest to nasze ostanie słowo. Widzę szerokie pole do rozwijania asortymentu m.in. w kategoriach chemii gospodarczej i przypraw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.