26.05.2017/14:19

Selgros widzi duży potencjał do rozwoju asortymentu

Innym sieciom będzie bardzo trudno zaproponować kontrofertę do produktów premium pod markami własnymi Selgrosu - deklaruje w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Selgros Cash&Carry i Transgourmet.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.