30.01.2021/11:30

Sieć Biedronka wyróżniona za skuteczną komunikację w dobie pandemii i za relacje z mediami

Sieć Biedronka otrzymała dwie srebrne statuetki – w kategorii COVID-19 PR Response oraz Media Relations – podczas konkursu branży PR Złote Spinacze. Jury konkursu doceniło jakość komunikacji firmy w dobie pandemii, a także strategię komunikacji marki w relacji z mediami.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także