24.07.2018/16:01

Skarga na Lidla dot. nawoływania do marnowania żywności. KER nie stwierdziła nieprawidłowości

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi od klientów Lidla, poirytowanych piosenką z reklamy Lidla, w której sieć namawia do sobotnich zakupów na zapas. Jeden ze skarżących podnosił, że „niektóre grupy społeczne narażone są na przekaz podprogowy”. Lidl wyjątkowo zgodził się wziąć udział w postępowaniu jako strona, jednak KER nie dopatrzyła się uchybień ze strony emitenta reklamy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.