19.12.2018/09:47

Świąteczne oddziaływanie na zmysły, czyli marketing sensoryczny

Z raportu firmy Deloitte “Zakupy Świąteczne 2018” wynika, że Polakom żyje się coraz lepiej. Optymizm naszych rodaków odzwierciedlają badania – aż 34% ankietowanych ocenia pozytywnie sytuację gospodarczą w naszym kraju. Jakie prezenty są najbardziej pożądane jako upominek pod choinkę? 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Marek 06.03.2020

    Wielu klientów, którzy przychodzą na zakupy nie daje sobie sprawy z tego, czym jest marketing sensoryczny: (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum) Prawda jest jednak taka, że ma on ogromne znaczenie dotyczące podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie. Firmy dążą do tego, by nasze doznania zmysłowe były kojarzone z daną marką, dzięki czemu Klienci będą jak więcej kupowali.

  • Diarus 26.01.2019

    Tylko patrzeć, kiedy sklepy zaczną rozpylać w powietrzu substancje psychoaktywne skłaniające klientów do większych zakupów.

  • Anita 19.12.2018

    Tak w temacie świątecznym, niech żyją sklepy czynne do dłużej przed świętami! To że np. w media expert mogę zrobić zakupy do 23 jest mega ułatwieniem w tym czasie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.