19.12.2018/09:47

Świąteczne oddziaływanie na zmysły, czyli marketing sensoryczny

Z raportu firmy Deloitte “Zakupy Świąteczne 2018” wynika, że Polakom żyje się coraz lepiej. Optymizm naszych rodaków odzwierciedlają badania – aż 34% ankietowanych ocenia pozytywnie sytuację gospodarczą w naszym kraju. Jakie prezenty są najbardziej pożądane jako upominek pod choinkę? 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Marek 06.03.2020

    Wielu klientów, którzy przychodzą na zakupy nie daje sobie sprawy z tego, czym jest marketing sensoryczny: (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum) Prawda jest jednak taka, że ma on ogromne znaczenie dotyczące podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie. Firmy dążą do tego, by nasze doznania zmysłowe były kojarzone z daną marką, dzięki czemu Klienci będą jak więcej kupowali.

  • Diarus 26.01.2019

    Tylko patrzeć, kiedy sklepy zaczną rozpylać w powietrzu substancje psychoaktywne skłaniające klientów do większych zakupów.

  • Anita 19.12.2018

    Tak w temacie świątecznym, niech żyją sklepy czynne do dłużej przed świętami! To że np. w media expert mogę zrobić zakupy do 23 jest mega ułatwieniem w tym czasie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.