31.10.2013/12:55

Topaz nawiązał współpracę z Bać-Polem oraz Piotrem i Pawłem

Od 60 do nawet 100 SKU ma liczyć na koniec roku oferta produktów wspólnej marki własnej sieci Piotr i Paweł oraz Bać-Polu. Jak dowiedziały się „Wiadomości Handlowe”, do inicjatorów przedsięwzięcia dołączył ostatnio Topaz.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.