W styczniu Colian wspiera Grześki Tyci reklamą telewizyjną
Marka Grześki wraca z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej wafli Grześki Tyci. Kampania telewizyjna pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” rozpoczęła się 7 stycznia i potrwa do końca miesiąca.
Grześki Tyci to wafle w formie małych kostek ("na jeden kes") w torebkach 140 g. Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru produktu – producent poleca ten wariantów Grześków jako przekąskę, którą można się łatwo podzielić z rodziną czy znajomymi.
W opakowaniu znajduje się 105 oblanych czekoladą kostek waflowych.
Emisje 15-sekundowych spotów zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP) oraz w stacjach tematycznych. Kampania potrwa do 31 stycznia br.
Marka Grześki to sztandarowy brand z kategorii słodyczy impulsowych w portfolio Grupy Colian. Producent oferuje też słodycze takich marek jak Goplana, Jeżyki, Akuku, Wafle Familijne, Śliwka Nałęczowska i Solidarność, jest też właścicielem brytyjskiego brandu Elizabeth Shaw.
1 komentarz
-
26.02.2019
Fajne te Tyci, ciekawe jaki maja pomysł na rozbudowę linii - aż się prosi iść za ciosem.
9