28.09.2018/10:18

Zakupy elektroniki przenoszą się do Internetu. Polacy stawiają na porównywarki cenowe i e-gazetki

Z badań Grupy AdRetail oraz Hiper-Com Poland wynika, że tradycyjne sklepy z elektroniką stopniowo tracą na znaczeniu. W tym Internecie sprzęt najchętniej kupuje blisko 60% konsumentów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • jakirowerkupic.pl 22.02.2019

    Dokładnie, porównywarki cenowe są teraz na topie. Także w branży rowerowej :)

  • dobierajka.pl 15.10.2018

    Porównywarki cenowe powinny być bardziej przyjazne użytkownikom. Generalnie, jak ktoś nie wie jak z nich korzystać, nie ma wiedzy technicznej, to sobie nie poradzi z doborem produktów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.