12.03.2019/13:05

Znaczenie nowości w ofercie producenta

Z badań Trendy na rynku żywności przeprowadzonych przez Bakalland wynika, że konsumenci, podejmując decyzje zakupowe, kierują się w 85% jakością produktu. Duży wpływ na decyzje zakupowe ma również znajomość marki – to ważne dla 44% badanych. Dodatkowo 70% konsumentów decyduje o zakupie danego produktu, jeśli już wcześniej miało pozytywne doświadczenia z produktami producenta. Jak w związku z decyzjami zakupowymi i panującymi trendami powinno kształtować się oferowane przez producentów portfolio produktów? Na jakie czynniki należy zwrócić uwagę i jak duże jest znaczenie nowości w ofercie producenta dla samych konsumentów?

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.