REKLAMAPOLOmarket - baner główny (21.02.-22.03.2020)

Popularność serwisów społecznościowych pokazuje jak ważną rolę odgrywa potrzeba dzielenia się doświadczeniami i emocjami z innymi. Dlatego firmy na całym świecie tworzą własne narzędzia pomagające klientom swobodnie się ze sobą komunikować. W Polsce nieliczni dostrzegają potencjał tkwiący we własnej społeczności.

REKLAMA

(fot. mat. pras.)

- Allegro tworzy 18 milionową społeczność kupujących i sprzedających, którzy lubią i chcą ze sobą rozmawiać, pytać o opinie innych czy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami związanymi z naszą platformą. Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich specjalną przestrzeń, w której będą mogli wchodzić ze sobą w interakcje, dyskutować i udzielać informacji na temat przyszłych funkcjonalności i usług serwisu - mówi Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro.

Członkiem Allegro Gadane może stać się każdy - społeczność powstała zarówno dla osób, które dopiero rozpoczęły przygodę z zakupami czy handlem online, jak i dla doświadczonych klientów platformy. Treści zamieszczone w serwisie są ogólnodostępne, także dla niezarejestrowanych gości. Aby jednak aktywnie uczestniczyć w społeczności, należy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do swojego konta na Allegro.   

W serwisie znaleźć można fora tematyczne podzielone na kategorie oraz blog z artykułami na temat społeczności i samego Allegro. Zalogowani użytkownicy mogą zamieszczać nowe posty i odpowiadać na pytania innych członków, śledzić i oceniać dyskusje, a także otrzymywać mailowe powiadomienia o postach i wątkach. Ciekawym rozwiązaniem jest system rang, które otrzymuje się za aktywności i staż na forum - startując od poziomu Nowicjusza. W serwisie nie zabrakło też rozwiązania dla wielbicieli szybkich reakcji -  oznaczenie “W punkt!” można przyznać konkretnej odpowiedzi, jeżeli uważa się ją za trafną, prawidłową czy wartościową - lub jeżeli chce po prostu wyrazić poparcie dla jej autora.

Z poziomu Allegro Gadane można w łatwy sposób przejść do Pomocy Allegro, gdzie przez 24 godziny na dobę można uzyskać wsparcie zespołu Customer Experience. Klienci Allegro mogą korzystać z wielu kanałów kontaktu, takich jak tradycyjny formularz kontaktowy, popularne komunikatory czy czat. W ubiegłym roku została uruchomiona usługa callback, czyli możliwość zamówienia rozmowy telefonicznej z konsultantem, która cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMABCC - Half Page
do góry strony