REKLAMAGOODMAN - Baner Główny (maj-czerwiec 2018)

(fot. materiał partnera)

Bakalland – lider rynku bakalii - wspólnie z zaproszonymi do współpracy ekspertami postanowił podsumować panujące trendy żywieniowe, mody kulinarne i styl życia, w którym główną rolę odgrywa jedzenie. Opowieści o kulinarnych upodobaniach, ulubionych smakach i składnikach zawarte zostały w trendbooku pt. „Jedzenie w centrum uwagi”.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa_v2) -  24 - 31 maj 2018

Trendbook to niecodzienna publikacja, która zwraca uwagę na panujące trendy żywieniowe oraz pokazuje, jak na przestrzeni lat i zmian pokoleniowych ewoluowały kulinarne upodobania i smaki. W wydawnictwie jego twórcy nie prognozują przyszłości, lecz opowiadają o trendach, które aktualnie wpływają na potrzeby Konsumentów. Pomysłodawcą trendbooka jest marka Bakalland, która zaprosiła do współpracy ekspertów z zakresu prognozowania trendów, kulinariów, zdrowej diety i aktywności fizycznej. Wydawnictwo to pełna inspirującej treści lektura, która jest niezwykle interesującym spojrzeniem na to co, dlaczego i jak jemy. W publikacji wyselekcjonowano 10 najważniejszych trendów, a także szereg mikrotrendów, które wpływają na postrzeganie jedzenia i kulinariów przez Konsumentów. Nad kształtem wydawnictwa wspólnie z marką Bakalland pracowała Zuzanna Skalska – światowej klasy analityk trendów, która jest autorką publikacji poświęconych trendom i designowi, uznawaną za jedną z najbardziej wpływowych kobiet prognozujących trendy. Dodatkowo o swoim spojrzeniu na panujące trendy opowiedzieli: Andrzej Polan – szef kuchni, Jakub Mauricz – trener i dietetyk sportowy, Małgorzata Ostrowska – dietetyk oraz Katarzyna Bujakiewicz, ambasadorka marki Bakalland.

Mamy ogromną nadzieję, że nasz trendbook dostarczy Państwu niezbędnych informacji oraz ciekawostek z cyklu „warto wiedzieć”, a także stanie się nieocenioną inspiracją i przewodnikiem. W wydawnictwie, nie chcemy pisać spektakularnych scenariuszy i prognozować przyszłości, tylko mówimy o tym, co ważne tu i teraz. Wspólnie z Bakalland i zaproszonymi do współpracy ekspertami, dzielimy się swoimi przemyśleniami o dobrym jedzeniu, inspirującej kuchni i trendach żywieniowych – mówi Zuzanna Skalska, współautorka trendbooka.

W wydawnictwie, autorzy zwracają uwagę na to jak panujące trendy wpływają na decyzje zakupowe Konsumentów i zmieniające się mody oraz to w jaki sposób odpowiadać na potrzeby Konsumentów, wprowadzając na rynek nowe produkty.

Od początku swojej działalności, marka Bakalland obserwuje zmieniające się trendy i zachowania Konsumentów. Rozumiejąc ich potrzeby wprowadzamy do naszej oferty produkty, których poszukują. Takim przykładem mogą być batony zbożowe Bakalland BA!, w których zmieniliśmy receptury pozbawiając ich tłuszczów utwardzonych i syropu glukozowego. Wyznaczając trendy pokazujemy, że bakalie nie są już traktowane tylko jako składnik wypieków, ale są również doskonałą formą przekąski – mówi Anna Sambor, dyrektor marketingu Bakalland.


Nakład wydawnictwa wynosi 1500 egzemplarzy. Trendbook dostępny jest również w wersji elektronicznej na stronie www.bakalland.pl. Za redakcję tekstową oraz realizację graficzną odpowiada: 38PR & Content Communication. Na potrzeby wydawnictwa rysowniczka Joanna Gębal stworzyła ilustracje obrazujące trendy.

Wydawnictwo w wersji elektronicznej dostępne jest pod linkiem:
https://bakalland.pl/ciekawostki/jedzenie-w-centrum-uwagi-trendbook/

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"