REKLAMAPRIM (KABANOS) - Baner Główny (03-16 kwietnia 2020)

Marta Życińska została dyrektorem marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe. Zastąpiła na tym stanowisku Luizę Derek, która objęła nową rolę w europejskich strukturach firmy.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)
Marta Życińska, dyrektor marketingu polskiego oddziału MasterCard Europe

Marta Życińska, dyrektor marketingu polskiego oddziału MasterCard Europe (fot. matriały prasowe)

Życińska będzie odpowiadać za działania promujące firmę MasterCard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Będzie jednocześnie zarządzać kilkuosobowym zespołem. Dotychczasowa dyrektor marketingu, Luiza Derek, objęła nową rolę w europejskich strukturach firmy, gdzie będzie odpowiadać za współpracę marketingową z kluczowymi wydawcami kart płatniczych.

Marta Życińska posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie siedem lat pracowała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie - dyrektor biura marketingu. Odpowiadała tam za komunikację, media, działania digital, badania marketingowe oraz trade marketing, przeprowadzając m.in. strategiczny projekt odświeżenia marki i zmiany logo PZU. Wcześniej związana była z PTK Centertel.

Nowa dyrektor marketingu ukończyła Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, ma także dyplom MBA zdobyty w Wyższej Szkole Zarządzania i Oxford Brookes University.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~mamma 3 ponad rok temu

    Żart jakiś. Pani ze spółek skarbu państwa przyszła zarządzać w takiej firmie. Zła opinia, bardzo złe wieści z runku. Kiepski wybór.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~MasterBoss 2 ponad rok temu

    Już dobrze. Słyszałem ze sie przymierzala do mba na shg, ale z tymi papierami to faktycznie odrzucili bo tam trzeba miec wszystko cacy. Bo do pzu poszła z tego co w trawie piszczy... ledwo z maturą i jakimś tam kursem szemranym z kanady(?), przepchane na siłę? Hmmm Z resztą niezłe, ze nie sprawdzili wyksztalcenia a pozwolili na prace i nabranie doswiadczenia. Musiały być protekcje i na słowo Wojciecha. Może lepiej niech pokaże tutaj co potrafi sama. Jak jest dobra to zostanie jak nie to wyrzuca i finito. W pzu sie przeslizgnela po zwolnieniu tego znanego, drogiego wspomnianego już Wojciecha ;-) Niech pokaże co umie, bez takiego budżetu jak państwowa firma.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~PWSPS 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Ukończyła Brock University w Kanadzie na kierunku marketing ?? Kiedy i ile tam siedziała Co to było- kurs eksternistyczny? Ona jest po prywatnej szkole psychologii społecznej - kierunek anglistyka i zdaje się tylko licencjat. Co za brednie wam podają. Zajrzeć w papiery a nie pisać dyrdymały. To ma być poważna firma?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony