REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

Sephora w Galerii Młociny to kolejna perfumeria w nowym koncepcie sieci, który powstał m.in. w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami.  

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub.  Salon Sephora w Galerii Młociny ma 240 mkw.

Na klientów Sephora Galeria Młociny czeka 200 marek pielęgnacyjnych, zapachowych i makijażowych, m.in.: Fresh Beauty, Pixi, Fenty Beauty by Rihanna czy Beverly Hills. - W maju mamy dwie okazje do świętowania w Sephora – oczywiście Dzień Mamy, oraz wielkie otwarcie naszej perfumerii w Galerii Młociny. Z tej okazji przygotowaliśmy moc atrakcji, nie tylko dla mam: pokazy taneczne, bezpłatne konsultacje z ekspertami marek, a także wyjątkowe oferty i prezenty do zakupów - mówi Jarosław Sroczyński, dyrektor handlowy Sephora Polska.

Nowa perfumeria ulokowana jest na parterze. Otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-22.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 21.00. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony