Trendy zakupowe i konsumenckie

Yerba mate – dynamicznie rosnąca kategoria produktów w Polsce. Potencjał handlowy, który warto wykorzystać 04.04.2025 / 16:00

Dyskonty wspólnie z Dino mają w rękach już niemal 50 proc. rynku spożywczego 03.04.2025 / 15:41

Biały uśmiech na wagę złota – jak rynek higieny jamy ustnej odpowiada na rosnące wymagania konsumentów 03.04.2025 / 13:22

Co Polacy sądzą o sklepach autonomicznych? Kto w nich robi zakupy i ile razy w tygodniu? 02.04.2025 / 15:40

Polacy będą oglądać każdą złotówkę przed Wielkanocą. Ile wydadzą na zakupy? 02.04.2025 / 15:37

Efekt yarisa - czym jest i co oznacza dla branży handlu detalicznego? 02.04.2025 / 11:59

Dominacja dyskontów trwa. Kupują tam wszyscy bez względu na wiek 02.04.2025 / 11:44

Kuba Antoszewski, Kantar Polska: Budujmy relacje z gen Z, ale nie odmładzajmy marki na siłę, alienując starszych klientów [RETAIL TRENDS 2025] 01.04.2025 / 16:50

Donos do prokuratury na zarząd Żabki. "Sieci handlowe przekroczyły granicę"
InPost jest nie do zatrzymania! Podpisał kolejną strategiczną umowę
Eurocash na sprzedaż? Wiceminister rolnictwa zachęca państwowe firmy do zakupu udziałów w spółce
Ukraiński właściciel sieci Silpo tylnymi drzwiami wszedł do Polski. Nie zgadniecie, pod jakim szyldem działa pierwszy sklep [NASZ NEWS]
Carrefour sygnalizuje w Polsce odwrócenie trendu w przypadku sprzedaży. Jak to się udało? Czy sieć nadal zamyka sklepy na naszym rynku?