REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

W Rabacie Detal są zadowoleni z tempa i sposobu rozwoju sieci. Rynek detaliczny potrzebuje bowiem systemów licencyjnych zarówno o miękkim, jak i utwardzonym  charakterze oraz silnego wsparcia technologicznego.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)
Marek Szybalski, wiceprezes Rabatu Detal

Marek Szybalski, wiceprezes Rabatu Detal (fot. materiały własne)

Marek Szybalski, wiceprezes Rabatu Detal podkreśla, że dla tradycyjnych detalistów uczestnictwo w sieci licencyjnej jest niezwykle istotne. Warunki funkcjonowania sklepów stają się coraz trudniejsze tak w świetle sytuacji  gospodarczej, jak i zapowiadanych zmian podatkowych. Ratunkiem może stać się przystąpienie do sieci licencyjnej, dlatego Rabat Detal rozbudowuje swoją ofertę dla detalistów i poprawia jakość oferowanych usług. Obok dominującej miękkiej franczyzy w ofercie firmy znaleźć można nie tylko model utwardzony, ale i ajencyjny, jakim jest sieć Aligator. Rabat Detal rozwija się więc wielotorowo i dla każdego ma ofertę współpracy.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony