28.11.2019 / 18:55
StoryEditor

Prezydent Andrzej Duda z wizytą w Mlekovicie

Polskie rolnictwo to ogromna część polskiego przemysłu, to wielka część polskiego PKB - mówił prezydent Andrzej Duda (fot. Mlekovita)
Polskie rolnictwo to ogromna część polskiego przemysłu, to wielka część polskiego PKB - mówił prezydent Andrzej Duda (fot. Mlekovita)
Polskie rolnictwo to ogromna część polskiego przemysłu, to wielka część polskiego PKB - mówił prezydent Andrzej Duda (fot. Mlekovita)
Prezydent Duda odwiedził Mlekovitę - 1
Polskie rolnictwo to ogromna część polskiego przemysłu, to wielka część polskiego PKB - mówił prezydent Andrzej Duda (fot. Mlekovita)
Prezydent Duda odwiedził Mlekovitę - 2
Polskie rolnictwo to ogromna część polskiego przemysłu, to wielka część polskiego PKB - mówił prezydent Andrzej Duda (fot. Mlekovita)
Prezydent Duda odwiedził Mlekovitę - 3
Polskie rolnictwo to ogromna część polskiego przemysłu, to wielka część polskiego PKB - mówił prezydent Andrzej Duda (fot. Mlekovita)
Polskie rolnictwo to ogromna część polskiego przemysłu, to wielka część polskiego PKB - mówił prezydent Andrzej Duda (fot. Mlekovita)
Polskie rolnictwo to ogromna część polskiego przemysłu, to wielka część polskiego PKB - mówił prezydent Andrzej Duda (fot. Mlekovita)
Polskie rolnictwo to ogromna część polskiego przemysłu, to wielka część polskiego PKB - mówił prezydent Andrzej Duda (fot. Mlekovita)
27 listopada prezydent Andrzej Duda odwiedził centralę Grupy Mlekovita w Wysokiem Mazowieckiem. Prezes firmy Dariusz Sapiński oprowadził gościa m.in. po Wydziale Serowni i zaprezentował szeroki asortyment produkowanych wyrobów, w tym wyprodukowany z okazji historycznej wizyty szlachetny ser Polski Prezydent oraz twarogi z uruchomionej w dniu wizyty nowej, nowoczesnej linii ciągłej do produkcji twarogów. Prezydent spotkał się także z pracownikami firmy.

Prezydentowi Andrzejowi Dudzie podczas wizyty towarzyszyli minister rolnictwa i rozwoju wsi oraz przedstawiciele władz samorządowych. Goście mieli okazję zwiedzić Wydział Serow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 11:14
StoryEditor
Grill bez alkoholu? Raczej nie w Polsce. Przed majówką Polacy ruszą do sklepów po piwo i napoje wysokoprocentowe
W polskiej kulturze alkohol jest nieodzowną częścią spotkań przy grillu (fot. Alexander Kovacs/Unsplash)
Polacy, którzy wybierają się na grilla w czasie majówki, przyznają, że sporą część ich wydatków pochłonie alkohol. Łącznie blisko połowa z nich podaje 30-50 proc. kosztów. Prawie jedna trzecia zapowiada, że udział napojów wyskokowych w zakupach wyniesie 30-40 proc., a ponad jedna piąta – 40-50 proc. – wynika z sondażu UCE Research i Grupy Offerista.

Jedna dziesiąta konsumentów zakłada, że alkohol będzie stanowił 20-30 proc. ich wydatków w czasie majówki, jedna dziesiąta mówi o 50-60 proc. Nie brakuje też deklaracji, że aż 6...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 12:42
StoryEditor
Czekolada zniknie ze sklepowych półek. Ziarna kakao zamkniemy w sejfach?
Cocoa farmer and member of the Asuadai Cocoa Farmers‘ Cooperative Society, Deborah Osei-Mensah, 30, photographed by a cocoa bean drying bench in Asuadai, Ahafo Region-Ghana. January 13, 2021.
Ceny kakao, kluczowego składnika czekolady, osiągają rekordowe poziomy – przekraczają 10 tys. dolarów za tonę, czyli trzykrotnie więcej niż w ubiegłym roku. Powodem jest deficyt surowca wynikający ze zmian klimatycznych, które negatywnie wpłynęły na zbiory w Afryce Zachodniej. Wysokie ceny na giełdach nie przekładają się jednak na dochody rolników uprawiających kakao, którzy żyją na granicy skrajnego ubóstwa. W Dniu Czekolady (12 kwietnia) warto zastanowić się nad przyszłością tego rynku.

Polacy uwielbiają czekoladę – jesteśmy w czołówce europejskiej i światowej, jeżeli chodzi o konsumpcję czekolady na jednego mieszkańca. Dodatkowo jak pokazują najnowsze dane z E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 15:34