21.11.2016/16:29

Auchan walczy z dyskontami. Sieć stawia na komunikowanie niskich cen

"Najlepsze marki w dyskontowych cenach" - tak brzmi najnowsze hasło reklamowe, jakim posługuje się Auchan. Hipermarketowa sieć idzie tym samym na bezpośrednie starcie z Biedronką, Lidlem, Netto i Aldi, które z kolei... coraz częściej decydują się na komunikowanie wysokiej jakości produktów, a nie ich niskich cen.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • xxx 25.11.2016

    Dyskontowe ceny i dyskontowe zarobki ;-)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.