23.05.2018/15:44

Baby boomers w natarciu. Starsi konsumenci są coraz atrakcyjniejszą grupą docelową dla handlu

Polski konsument coraz szybciej podąża za trendami. Obecnie króluje: premiumizacja, wygoda i zdrowie. Producenci i detaliści prześcigają się w rozwiązaniach, które mają sprostać coraz wyższym wymaganiom klientów. Czy jednak, aby na pewno każdy konsument jest królem, czy może pewna grupa konsumentów pozostaje nieco niezauważona? Na to pytanie poszukuje odpowiedzi Małgorzata Głos – Client Business Partner z agencji badawczej Nielsen.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.