19.11.2018/10:30

Biedronka kupuje produkty z Portugalii za niemal 500 mln zł

Sieć Biedronka, należąca do portugalskiej spółki Jeronimo Martins kupiła w Portugalii produkty na kwotę 116 mln euro (498,22 mln zł, po obecnym kursie wymiany NPB). Jak wskazał José Luís Bayo, menedżer ds. eksportu Jerónimo Martins do Polski trafiły m.in. portugalskie owoce, warzywa i wina.

Jednocześnie należąca do Jeronimo Martins sieć hurtowni Recheio, wyeksportowała w ostatnim czasie portugalskie produkty do 30 krajów, m.in. Arabii Saudyjskiej i Kuwejtu za ok. 50 mln euro.

José Luís Bayo podkreśla, że Jeronimo Martins ma w swoim portfelu wiele rozpoznawalnych marek, takich jak m.in.: Masterchef, Dawn czy Gourmês, a to pozwala z powodzeniem rozwijać eksport. – Stale analizujemy kategorie z największym potencjałem eksportowym do regionów i krajów, w których widzimy największe możliwości rozwoju sprzedaży.

I dodaje, że firma jest w stanie za pośrednictwem transportu lotniczego szybko i sprawnie dostarczać np. produkty łatwo psujące się towary, co jest ogromnym atutem firmy.

Źródło: hipersuper.pt

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • majcher 21.11.2018

    kupujmy polskie cytrusy

  • gija888 20.11.2018

    A Polacy kupują ten zagraniczny chłam. Ludzie to 500 milionów złotych wydane za granicą!!!! Na ich drogi, szkoły, kina i inne inwestycje.
    Opamiętajcie się. Narzekać tylko potrafimy, ale pokazać że nie chcemy tego to już mało kogo interesuje. W Niemczech jest to nie do pomyślenia. Każdy Niemiec najpierw wybiera produkt rodzimy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.