16.06.2017/07:34

Biedronka z rozbudowaną ofertą książek dla dzieci

Podaruj książkę wszystkim, których kochasz – zachęca Biedronka, dołączając ponownie do promującej czytelnictwo akcji „Książka na św. Jana”. W jej ramach 19 czerwca do sprzedaży w sklepach sieci trafi m.in. szeroka oferta książek dla dzieci oraz pozycje obowiązkowe dla fanów kryminałów, literatury obyczajowej i historycznej. W ofercie znajdzie się w sumie blisko 70 tytułów. 

„Książka na św. Jana” to święto zainicjowane przez Press Club Polska. Akcja ma  na celu propagowanie idei obdarowywania książkami osób bliskich. Nawiązuje ona do katalońskiej tradycji dawania sobie książek w święto patrona literatury. W Polsce jest nim pisarz epoki odrodzenia – Jan Kochanowski, dlatego święto książki obchodzimy w dniu jego imienin, czyli 24 czerwca. W akcji „Książka na św. Jana” Biedronka bierze udział po raz czwarty. 

Sieć Biedronka od 2009 roku sieć prowadzi regularną sprzedaż książek. Wśród nich znajdują się klasyki literatury, a także prace współczesnych, nagradzanych autorów czy książki nominowane do nagrody Nike. Sieć przygotowuje także szereg akcji tematycznych nakierowanych na promowanie czytania książek, takich jak kampania „Rekordowe czytanie 2 mln książek” czy konkurs dla debiutujących autorów i ilustratorów „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci“, którego 3. edycja właśnie trwa.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2720 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Firma zatrudnia w Polsce ponad 60 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.