13.06.2018/11:55

Carrefour Polska partnerem strategicznym Blogger Food Festival w Bydgoszczy

Hipermarkety Carrefour w Bydgoszczy po raz kolejny włączyły się w organizację Blogger Food Festival. Sklepy dostarczą produkty z gamy „Jakość z Natury Carrefour”, które w swoich potrawach wykorzystają szefowie kuchni. Wsparcie wydarzenia wpisuje się w realizację kampanii sieci „Z miłości do Zdrowia”.

Festiwal kulinarny odbędzie się 16 czerwca na Wyspie Młyńskiej. Podczas drugiego Blogger Food Festival odbędzie się pojedynek zaproszonych bloggerów kulinarnych, którzy będą gotowali według autorskich przepisów. Zaplanowano też wybór Bydgoskiej Potrawy Roku 2018. Trzy drużyny złożone z szefów kuchni przygotują 1500 porcji dań, które ocenią goście festiwalu. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Kurt Scheller – szwajcarski szef kuchni i krytyk kulinarny.

Carrefour Polska, jako partner strategiczny wydarzenia, dostarczy kucharzom produkty „Jakość z Natury Carrefour”. Są to artykuły o wysokich walorach smakowych, produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego.

Poprzez zaangażowanie w imprezy kulinarne, takie jak Blogger Food Festival, Carrefour włącza się w życie mieszkańców miast i miejscowości, w których działają sklepy sieci. Zachęca też klientów i pracowników do zwrócenia uwagi na odpowiednio zbilansowaną dietę oraz namawia do uprawiania sportu. To element realizacji kampanii „Z miłości do Zdrowia”, w ramach której firma kładzie nacisk na edukację prozdrowotną, ale też zachęca do aktywności fizycznej. W ramach kampanii realizowany jest ogólnopolski program „ABC Zdrowego Żywienia”, sieć angażuje się w organizację biegów i maratonów w całej Polsce, jest też Sponsorem Głównym Tour de Pologne – największego wyścigu kolarskiego w kraju.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.