16.06.2020/18:21

Centra handlowe muszą szybciej reagować na potrzeby konsumentów

– W krótkim okresie zadaniem sieci handlowych jest przekonanie konsumentów, że zakupy w sklepach stacjonarnych są bezpieczne i fajne – mówi Przemysław Dwojak, retail ekspert GfK, podczas webinaru „Handel w Polsce w 2020 roku. Wpływ COVID-19 na krajobraz handlowy”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Garet 16.06.2020

    Centra muszą przeznaczyć część lokali na inny typ działalności - przedszkole, kościół, zakład pogrzebowy, cokolwiek co przyciągnie kolejne osoby. Fajne jest też wydzielenie strefy bazarowej z owocami, warzywami, serami, rybami itp

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.