22.05.2018/12:56

Coca-Cola po raz szósty z rzędu najczęściej wybieraną marką świata, ale… [RAPORT]

Coca-Cola jest najczęściej wybieraną marką świata, zgodnie z raportem Kantar Worldpanel’s Brand Footprint 2018. Jednak drugi na liście Colgate jest jedyną marką, wybieraną przez więcej niż połowę światowej populacji – firma legitymuje się globalną penetracją 62 proc. rynków. W sumie 17 marek było w ubiegłym roku wybranych ponad miliard razy. Rośnie znaczenie marek lokalnych, które odpowiadają za blisko 65 proc. całości sprzedaży.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.