01.04.2019 / 14:15
StoryEditor

Kongres Rynku FMCG 2019. W programie m.in. panel tematyczny „Droga do sklepu przyszłości”

Bogdan Łukasik, szef rady nadzorczej Modern-Expo Group (mat. prasowe)
Rola potrzeb konsumentów w procesie budowy i organizacji pracy sklepów – zagadnieniom z tego zakresu poświęcony będzie jeden z paneli dyskusyjnych, który odbędzie się w ramach Modern Retail Forum podczas tegorocznej edycji Kongresu Rynku FMCG 2019. Partnerem organizacyjnym panelu „Droga do sklepu przyszłości” jest firma Modern-Expo.

Detaliści nieustannie mierzą się z wymaganiami, stawianymi przez współczesnych konsumentów – to ich upodobania i preferencje kształtują trendy w branży retail. Właściciele sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 21:01
StoryEditor
Duża sieć handlowa wybuduje pierwszy supermarket nadający się w pełni do recyklingu. To rewolucja w budowie supermarketów. Jak to jest zrobione?
Sklep EDEKA w Brunszwiku-Lamme zostanie zbudowany z drewnianych klocków, EDEKA
W Niemczech powstanie pierwszy supermarket nadającego się do recyklingu. Innowacyjny projekt sklepu spożywczego EDEKA powstanie w Brunszwiku-Lamme. Firma zastosuje do budowy nową technologię, która sprawi, że czas budowy będzie krótszy, a projekt bardziej elastyczny.

Sklep EDEKA w Brunszwiku-Lamme zostanie zbudowany z drewnianych klocków. Jest to pierwszy tego typu projekt w Niemczech. Inwestycja właśnie uzyskała pozwolenie na budowę. Obie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 10:14
StoryEditor
GUS zrewidował w górę dane o inflacji w marcu. Żywność potaniała, a które produkty najbardziej?
Finalny odczyt GUS-u okazał się odrobinę wyższy od tzw. odczytu flash (fot. Shutterstock)
Nie 1,9 proc. jak wskazywał szybki odczyt, lecz 2 proc. wyniosła inflacja konsumencka w marcu - podał Główny Urząd Statystyczny. Ceny żywności - bez uwzględniania napojów - były niższe zarówno w porównaniu z lutym, jak i w ujęciu rocznym.

Żywność potaniała w marcu o 0,3 proc. miesiąc do miesiąca, a o 0,3 proc. rok do roku. Sklasyfikowana razem z napojami bezalkoholowymi potaniała o 0,1 proc. w porównaniu z lut...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 11:42