17.05.2018/08:07

Grzegorz Kurdziel, Poczta Polska: Nasz główny cel to rozwój w sektorze e-commerce

- Poczta Polska w aktualnej strategii jest mocno nastawiona na e-commerce. To jeden z najważniejszych celów naszego rozwoju - mówił podczas debaty "E-bitwa warszawska" zorganizowanej podczas Kongresu FMCG Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

- W 2017 roku dostarczyliśmy łącznie 120 mln przesyłek. W 2020 rok przychody z e-commerce przewyższą przychody z korespondencji - zadeklarował Grzegorz Kurdziel.

Kluczem do sukcesu Poczty ma być baczne wsłuchiwanie się w głos klienta. - Jego potrzeby nie są oczywiste. Przykładowo, według badań najważniejszą potrzebą klientów nie jest dostawa w godzinę, ale cena dostawy. Jeśli klient dostanie przesyłkę za darmo, może na nią poczekać nawet kilka dni - mówił.

Jak zaznaczył, taki okres oczekiwania nie jest możliwy w segmencie e-grocery. - Jabłka, które podróżują 5 dni, raczej nie będą świeże i nie powinny jechać do klienta - dodał podczas debaty.

Jednocześnie Poczta szuka nowych sposobów na usprawnienie obsługi klientów. Jednym z nich jest rozszerzenie możliwości odbioru towarów. - Klienci mogą odbierać je w punkcie, w sklepach czy na stacjach Orlenu. Mimo to największą popularnością cieszą się dostawy do domu - powiedział Grzegorz Kurdziel. Jak zaznaczył, wygoda jest tu ważniejsza niż cena.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • jajnik 18.05.2018

    Może niech Poczta zacznie od tego, że doprowadzi placówki do porządku bo teraz to wyglądają one jak krzyżówka sklepu z dewocjonaliami z agenturą IPN.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.