26.04.2024 / 08:23
StoryEditor

Jush i Delio w jednej aplikacji. Żabka tworzy nową, wspólną platformę

Kurier Żabka Jush (fot. Materiały Prasowe)
Grupa Żabka powołała wspólną platformę zakupową. Dzięki temu w jednej aplikacji Żabka Jush klienci będą mogli zamawiać również w internetowym supermarkecie Delio.

Żabka sama podkreśla, że dla konsumentów kupujących w internecie coraz ważniejsza jest wygoda i komfort oraz szeroki wybór produktów. Liczą się też promocje, które przyciągają konsumentów do danego sklepu.

Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie Żabki Jush. Najczęściej wskazywanym przez respondentów powodem wyboru zakupów online jest wygoda (49 proc.). Nieco niżej jest oszczędność czasu (44 proc.), możliwość zrobienia zakupów z domu (40 proc.) i brak konieczności stania w sklepowej kolejce (37 proc.). Z kolei nieco ponad 1/4 badanych decyduje się na zakupy online ze względu na szeroki asortyment produktów.

Odpowiedzią na te preferencje ma być połączenie Jusha i Delio.  W aplikacji Żabka Jush klienci zyskają dostęp do supermarketu online Delio, co ma ułatwić realizację wszystkich potrzeb zakupowych. Tym samym nie będą musieli posiadać na swoich telefonach dwóch oddzielnych aplikacji. Zresztą aplikacja Delio ma zostać wygaszona.

image
Jush i Delio w jednej aplikacji (fot. Żabka)
FOTO: fot. Żabka

Wyprzedzać trendy

Twórcy nowej platformy przekonują, że ich ambicją jest nie tylko dostosowywanie się do obecnych trendów, ale także wyprzedzanie ich. Dlatego stale śledzą wszelkie zmiany w preferencjach i oczekiwaniach klientów, aby wprowadzać innowacyjne rozwiązania przed konkurencją.

– Misją naszej firmy jest tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku e-grocery wygodą i najwyższą jakością. Obie nasze usługi – Jush i Delio – spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem, co niezmiernie nas cieszy. Po bardzo dobrych wynikach w ubiegłym roku, w którym Żabka Jush urosła trzykrotnie, stawiamy kolejny krok naprzód – mówi Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce, startupu odpowiedzialnego za rozwój Żabki Jush. 

W nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush na ekranie powitalnym użytkownik sam zadecyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać – Jush czy Delio Pierwsza z nich oferuje zakupy z dostawą w 15 minut, Delio w ciągu dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Ten drugi sklep ma też znacznie szerszą ofertę produktową.

Klient każdorazowo będzie mógł wybrać jakiego rodzaju zakupów aktualnie poszukuje. Po wybraniu interesującego go modelu zakupów będzie mógł przeglądać kategorie, dodawać produkty do koszyka, a następnie dokonywać zamówienia i płatności. Tak jak dotychczas zakupy zarówno w ramach Jush, jak i Delio będzie można otrzymać z dostawą do domu w Warszawie i Krakowie.

18.04.2025 / 09:04
StoryEditor
Po iPhone‘a i PlayStation do... Żabki! Sieć testuje w Żappce projekt stworzony z e-sklepem Morele.net
Żabka połączyła siły z Morele.net (fot. Michał Wielgat; screen z Żappki)

Żabka wprowadziła do swojej aplikacji kolejną nowość: zakładkę z dedykowanymi ofertami od... Morele.net. Na razie jest to dopiero pilotaż tego rozwiązania. Użytkownicy Żappki mogą skorzystać ze specjalnych promocji m.in. na PlayStation 5, tablety, laptopy czy wiertła do metalu, a nawet... kawę sprzedawaną przez Morele.

W aplikacji Żappka pojawiła się nowa zakładka o nazwie "Okazje Morele.net". Widnieje przy niej adnotacja, iż jest to usługa dopiero w beta testach - a więc jej oficjalna pre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 13:59
StoryEditor
Wiceminister Kołodziejczak: Duże sieci handlowe trzeba podzielić. "Deformują rynek"
Kołodziejczak uważa, że duże sieci handlowe doprowadziły do patologii na rynku i dlatego trzeba je podzielić (Fot. MRiRW + Canva)

Michał Kołodziejczak, wiceminister rolnictwa oskarża największe sieci handlowe o czerpanie nadmiarowych zysków. Przejawem tego mają być m.in. wysokie ceny masła i jaj. W jego opinii, UOKiK powinien pokazać patologie na rynku. A to miałoby być podstawą do podziału kilku największych sieci handlowych na mniejsze.

Czego dowiesz się z artykułu?

  • Kołodziejczak zarzuca sieciom handlowym nadmierne zyski
  • Ceny masła na giełdach spadają. A jakie są w sklepach?
  • Jakie warunki powinny być spełnione, aby doszło do podziału dużych sieci handlowych? 

Kołodziejczak zarzuca sieciom handlowym nadmierne zyski

Za to, że jakiś produkt jest drogi w sklepie, odpowiada bardzo zły model handlu, a nie rolnicy. A był on budowany w Polsce przez ostatnie kilkadziesiąt lat – przekonywał Michał Kołodziejczak, wiceminister rolnictwa (AgroUnia, Koalicja Obywatelska) w radio RMF FM.

Wiceminister rolnictwa wskazał na masło jako przykład wykorzystywania przez sieci handlowe zmian w cenach produktów spożywczych. Ceny masła na giełdach i rynku hurtowym były na rekordowym poziomie pod koniec 2024 roku. Ale przez ostatnie miesiące masło taniało.

Ceny masła na giełdach spadają. A jakie są w sklepach?

Masło powinno potanieć od grudnia do teraz o około 15 proc. Ale tak się nie stało, bo sklepy, często wykorzystują produkty do tego, żeby zrobić promocję i w ten sposób przyciągać klientów. Przyjdą, kupić trzy kostki masła

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 00:21