24.08.2014/13:15

Henkel odczuł kryzys

W II kw. br. przychody ze sprzedaży firmy Henkel wyniosły 4,13 mld euro i były o 3,5 proc. niższe od tych w analogicznym okresie ub.r.

W dziale Laundry & Home Care (środki piorące i czystości) sprzedaż organiczna wzrosła o 4,2 proc., zaś w dziale Beauty Care (kosmetyki) o 2,1 proc. Dla kategorii kosmetycznych istotne znaczenie miały rynki wschodzące. Przychody ze sprzedaży w Azji (z wyłączeniem Japonii) po raz kolejny rosły dwucyfrowo. Bardzo silny wzrost nastąpił także w regionie Afryki i Bliskiego Wschodu. Dział ponownie osiągnął dobre wyniki w Europie Wschodniej – piszą „Wiadomości Kosmetyczne”.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.