22.08.2018/15:09

Kaufland Polska z nowym konceptem sklepu, nową nawigacją i konceptami handlowymi

W sklepie Kaufland przy ul. Osiedle Kombatantów 16 A w Krakowie zakończył się właśnie proces modernizacji, w ramach którego pojawiły się całkowicie nowe strefy tematyczne, które nie tylko ułatwią robienie codziennych zakupów, ale także wzbogacą ofertę o ciekawy asortyment.

Sklep w Krakowie zyskał nowoczesną aranżację. Nowy układ marketu ma znacząco ułatwić nawigację pomiędzy poszczególnymi działami, a tym samym robienie codziennych zakupów. W ramach wprowadzonych zmian po raz pierwszy w sklepie Kaufland utworzono kilkanaście stref tematycznych dostosowanych do potrzeb współczesnych konsumentów.

Dla osób, które cenią sobie zdrowy tryb życia, przewidziano strefę artykułów dla aktywnych – Żyj Aktywnie, która obejmuje zarówno produkty spożywcze, takie jak odżywki, napoje izotoniczne czy przekąski energetyczne, jak i sprzęt do uprawiania sportu, m.in. piłki, deskorolki, hantle i taśmy do ćwiczeń.

Zarówno osoby przywiązane do tradycji, jak i fani oryginalnych smaków odnajdą się w strefie kuchni regionalnej oraz kuchni świata. Klienci będą mogli spróbować produktów aż z siedmiu regionów Polski, a także odkrywać smaki kuchni azjatyckiej, śródziemnomorskiej i amerykańskiej. Z myślą o najbardziej wymagających klientach Kaufland poszerzył także ofertę marek premium. W sklepie znajdziemy szeroki wybór produktów spożywczych „z górnej półki”, w tym słodycze, ekskluzywne sery, wędliny, świeże ryby czy wyszukane alkohole.

Pomyślano też o tych, którzy rezygnują z produktów chemicznych na rzecz artykułów ekologicznych. W markecie powstał dział z naturalnymi kosmetykami, a także z produktami ekologicznymi do prania i sprzątania. Ponadto w sklepie pojawiły się profesjonalne artykuły do stylizacji włosów. Dla najmłodszych powstała specjalna strefa z zabawkami przedstawiającymi ulubione postacie z Disneya, a fani gier będą mogli uzupełnić swoją kolekcję o nowe pozycje dzięki utworzonej strefie gracza.

Market sieci Kaufland w Krakowie ze strefami tematycznymi jest pierwszym sklepem w Polsce w takiej aranżacji. W najbliższym czasie planowana jest modernizacja kolejnych punktów sieci Kaufland. Jeśli nowe rozwiązania spotkają się z pozytywną opinią klientów, sieć będzie wprowadzać ten koncept w kolejnych sklepach.

W całej Europie Kaufland ma około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • dex 04.09.2018

    Kasy automatyczne bez możliwości płacenia gotówką jak np. w Tesco czy wielu innych miejscach to jakaś kpina!
    Owszem są znaki informujące że tylko kartą można płacić ale ktoś kto jest przyzwyczajony do innych standardów może się nieźle nadziać. A co jeśli mamy pełny koszyk towaru i np. karta nie zadziała co przecież często się zdarza?

  • bp 23.08.2018

    Oświetlenie to mankament także innych sieci niemieckich. To samo w Kiku, Deichmannie

  • spostrzegawczy klient 22.08.2018

    A te świetlówki jarzeniowe rodem z hali produkcyjnej nie mogły być zastąpione LED-ami?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.