06.03.2014/15:37

Kolporter zwiększył sprzedaż alkoholu

Wartość sprzedaży alkoholu z oferty departamentu dystrybucji FMCG Kolportera w 2013 roku wyniosła 209 mln zł, co oznacza wzrost o 70 proc. w porównaniu z rokiem 2012.

Spółka tłumaczy, że wpływ na to miało pozyskanie kolejnych odbiorców, dotarcie z rozszerzoną ofertą do dotychczasowych kontrahentów, a także poszerzenie asortymentu o nowości. Piotr Kucman, doradca ds. produktu w Kolporterze ocenia, że na wzrost sprzedaży wpłynęły czynniki zewnętrzne, np. konsolidacja firm handlowych na rynku oraz wprowadzenie nowej stawki akcyzy, z powodu której hurtownie i sklepy robiły pod koniec roku zapasy alkoholu po starej cenie. Miesięcznie firma obsługuje ponad 4000 klientów. Kolporter jest właścicielem ponad 810 saloników prasowych i 170 salonów Top-Press, rozwija sieć franczyzową Traf Press.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.