01.03.2017/14:44

Lidl organizuje wielką wymianę figurek Stikeez

Od 6 lutego sieć Lidl rozdawała swoim klientom figurki Stikeez w kształcie owoców i warzyw. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 5 marca. Na sobotę 4 marca firma zaprasza w mediach społecznościowych uczestników akcji, aby spotkali się pod najbliższym marketem sieci i wymieniali się figurkami.

Lidl ogłosił na mediach społecznościowych wydarzenie, które ma polegać na tym, że uczestnicy zbierający figurki Stikeez będą spotykać się przy najbliższych placówkach sieci i wymieniać się figurkami. Teren przy marketach Lidla jest miejscem akcji, przy czym pracownicy sklepów nie będą w niej w żaden sposób uczestniczyć. Cała zabawa ma mieć charakter spontaniczny. Dzięki temu spotkaniu osoby zbierające będą mogły rozszerzyć czy nawet skompletować swoją kolekcję. Jest to ciekawy sposób na przedłużenie "życia" całej akcji i zwiększenie zaangażowania klientów.

W swojej akcji promocyjnej Lidl promował spożycie warzyw i owoców - produktów tak ważnych w diecie nie tylko dużych, ale i małych konsumentów. Do większej konsumpcji tych produktów zachęcają zabawne figurki – Stikeez. Jest to unikatowa, dostępna do zdobycia tylko w Lidlu kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni.

Brytyjski oddział Lidla chce promować zdrowe produkty wśród najmłodszych w jeszcze ciekawszy sposób. Lidl na Wyspach wprowadził do testowej sprzedaży gamę warzyw w „zabawnych” rozmiarach. Warzywa są sprzedawane w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach i noszą zabawne nazwy. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.