01.08.2016/08:44

Mondelez: trend wellbeing wyznacza rozwój rynku przekąsek

Zgodnie ze strategią przyjętą w 2015 roku chcemy być światowym liderem w produkcji przekąsek wpisujących się w zrównoważony styl życia – podkreślił Rob Hargrove, wiceprezes odpowiedzialny za badania, jakość i rozwój w Mondelez International, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.