Pandemia zmieniła sposób robienia zakupów spożywczych konsumentów na całym świecie [BADANIE]
64 proc. mieszkańców z 21 krajów z całego świata przyznaje, że planuje zakupy spożywcze i robi je z wcześniej przygotowaną listą. Niemal co trzecia osoba (31 proc.) po pandemii zaczęła wybierać tańsze produkty spożywcze w celu zaoszczędzenia. Znacznie niższy odsetek osób (37 proc.) planuje posiłki na cały tydzień. Co trzeci badany deklaruje, że podczas pandemii zaczął robić zakupy spożywcze online – wynika z międzynarodowego badania dot. zwyczajów jedzeniowych mieszkańców 21 krajów na całym świecie. Badanie zrealizowały niezależne agencje badawcze skupione w sieci IRIS, polską część przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3