28.09.2017/10:17

Perła organizuje konkurs Dobre Chwile, adresowany do młodych konsumentów

W ramach strategii komunikacji Perła Browary Lubelskie zorganizowała konkurs promujący markę Perła Export, który potrwa od 27 września do 24 października br. Jest on prowadzony w oparciu o dedykowaną stronę internetową oraz portal społecznościowy Instagram.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Lukaj 28.10.2017

    Nieźle :O Super inicjatywa. Dobre piwo, dobra akcja! Widać staranie o konsumenta.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.