11.02.2020 / 01:21
StoryEditor

Krzysztof Krawczyk, partner CVC Capital Partners: Sieć Żabka ma potencjał rozwoju na następną dekadę

Krzysztof Krawczyk, partner CVC Capital Partners (CVC)
Przed Żabką dekada ekscytujących projektów rozwojowych. W ciągu ostatnich trzech lat zbudowaliśmy pewną bazę, która pozwoli nam rozwijać to, co już mamy, ale także poszukiwać nowych obszarów budowania biznesu – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Krawczyk, partner CVC Capital Partners.

CVC zainwestowało w spółkę Żabka Polska trzy lata temu. Jak wygląda horyzont inwestycyjny dla tej spółki? Czy jest już pomysł, w jaki sposób fundusz będzie preferował wyjść z te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2024 / 13:58
StoryEditor
Orlen w Ruchu wciąż w bezruchu. Plany Obajtka zderzyły się z rzeczywistością, zamknięto już nawet flagowy sklep [TYLKO U NAS]
Daniel Obajtek prezentujący sklep Orlen w Ruchu (fot. mat. prasowe)
"Orlen w Ruchu to nowy format sprzedażowy, który stanie się kamieniem milowym rozwoju naszego segmentu detalicznego" - deklarował Daniel Obajtek w 2021 r. Ówczesny szef Orlenu zapowiedział otwarcie ok. 900 punktów sprzedaży pod tym szyldem, w różnych formatach, w ciągu pięć lat. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, po trzech latach sieć Orlen w Ruchu liczy zaledwie... 36 lokalizacji. Śmiałe sny o potędze w tym obszarze rynku okazały się mrzonką.

Gdy w czerwcu 2021 r. Orlen uruchomił pierwszy, flagowy sklep convenience Orlen w Ruchu w Warszawie przy ul. Grójeckiej, media pisały, że oto powstał konkurent dla Żabki. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2024 / 17:13
StoryEditor
HalfPrice zamknął sklep internetowy. Dariusz Miłek, prezes CCC: średnio nam to wychodziło
Na zdj. salon HalfPrice w Pradze (fot. mat. prasowe)
Z końcem kwietnia br. sklep internetowy HalfPrice zakończył działalność. Grupa CCC chce się skupić na rentownym biznesie offline. Okazuje się, że e-commerce w firmie działającej w modelu przecenowym utrudnia relacje z markami.

– Uważam, że to była bardzo mądra decyzja. To nam pozwoli lepiej rozmawiać z markami – powiedział podczas konferencji wynikowej Dariusz Miłek, prezes CCC.

Miłek o e-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. maj 2024 23:32