10.04.2013/19:18

Piotr i Paweł w wyścigu po dobre sklepy

Takim sieciom handlowym, jak SPAR, Delikatesy Centrum, Chata Polska czy Carrefour, przybył kolejny konkurent w walce o najlepiej zlokalizowane sklepy spożywcze. Dysponując placówką o powierzchni minimum 600 mkw., można rozpocząć działalność pod szyldem Piotr i Paweł. Poznański operator kusi detalistów promocją – kto podpisze umowę w tym roku, uniknie niemałych kosztów adaptacji lokalu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.