20.08.2018/11:44

Polacy chcą kupować w polskich sklepach, ale często mylą je z zagranicznymi

41 proc. ankietowanych w sondażu Wirtualnej Polski preferuje zakupy w polskich sklepach. Wśród elektoratu PiS to aż 57 proc. Jednak badani mają problemy z poprawnym określeniem, które sieci są „polskie”, a które „zagraniczne” – relacjonuje serwis money.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Polo 21.08.2018

    A gdzie w tym wszystkim Polska sieć w 100% POLOmarket?

  • Dan 21.08.2018

    Sieci zagraniczne I brak wsparcia Rzadu RP w sprawie rodzimych Sieci wykonczyly Piotra I Pawla.
    Ogolnie brak Slow......

  • KLIK 21.08.2018

    Brawo WH! Wreszcie dobry artykuł. Musimy na co dzień edukować społeczeństwo,w temacie patriotyzm gospodarczy! Jedynie , co mnie dziwi w tym materiale,że tylko 25 % Polaków sądzi, że Biedronka to zagraniczny sklep. Wg mnie jest odwrotnie i 75% sadzi ,ze to polski sklep. Oni tak prowadzą reklamę,że ogłupiają naszych rodaków swoją polskością, a wiadomo, że to portugalski kapitał. Dziwi mnie też, dlaczego w TV publicznej jest tak mało informacji, które sklepy mają polski kapitał. Oprócz Społem, należy też wspomnieć o Gminnych Spółdzielniach,które działają na wsiach i małych miejscowościach.Pozdrawiam polskich patriotów!!!

  • gija888 21.08.2018

    Ktoś tu się bardzo poważnie pomylił. Nie rozumiem co ma właściciel hurtowni Eurocash LUIS - Portugalczyk - dostarczającej towar do sklepu którego właścicielem jest Polak? Delikatesy Centrum i ABC to polskie sklepy w 100%!!!! Eurocash jest jednym z kilku lub kilkunastu dostawców towaru. Właściciel sklepu POLAK - sprawdza codziennie ceny i jeżeli Eurocash ma drożej to nie kupuje!!! Delikatesy Centrum, Abc, Groszek, Lewiatan, Eurosklep, Gama to POLSKIE SKLEPY!!! Prowadzą je Polacy i płacą podatki do gminy, miasta. Wspierają regionalne działania. Żaden dyskont nie robi. Czy ktoś kiedyś dostał złotówkę od dyskontu na zorganizowanie np. Dnia Dziecka????

  • podatnik 20.08.2018

    czemu money.pl prowadzi taką akcję i szkodzi tym markom. może to być uznane za czyn nieuczciwej konkurencji skoro wylewanie ciechana nim jest w/g sądu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.