10.05.2018/16:53

RIGE na KRFMCG 2018: Dla Polaka na zakupach liczy się spryt

O Polakach mówimy, że są smartshopperami. Spryt jest dla nas ważną wartością. Jednocześnie, wbrew temu, co się mówi np. o millenialsach, nasi konsumenci są dość lojalni wobec marek. Oczekują jednak od nich często zachęty do zakupu – powiedziała Katarzyna Czuchaj-Łagód, członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej na Kongresie Rynku FMCG.

- Chcemy kupować sprytnie, ale nie jest prawdą, że dla Polaków liczy się tylko cena. Jesteśmy już na tym etapie, kiedy bardzo ważna jest jakość i inne benefity – tłumaczyła Katarzyna Czuchaj-Łagód w trakcie prezentacji „Nowe technologie w służbie e-commerce. Co skłania konsumentów do zakupów spożywczych online”.

Przedstawicielka Rady Izby Gospodarki Elektronicznej zaznaczyła, że 47 proc. z nas konsultuje swoje zakupy spożywcze. – Co ciekawe, branża spożywcza ma to do siebie, że jeśli ktoś zacznie kupować on-line, to zazwyczaj będzie też kupował mobilnie – podkreśliła ekspertka. - Najczęstszą metodą płatności dla kupujących przez Internet jest przelew – dodała.

- 60 proc. Polaków deklaruje, że za zakupy w sieci nie płacą wcale mniej, niż w sklepach stacjonarnych. Jednocześnie 8 z 10 osób, które zdecydowały się na zakupy spożywcze on-line jest z nich zadowolonych – podsumowała Czuchaj-Łagód.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.