25.01.2017/16:49

S. Nitek, Netto Polska: Marką własną premium walczymy o lojalność klientów

Kolejnym wyróżnikiem są nasze stoiska patronackie, zapewniające sklepom Netto komplementarność oferty. Rozwijamy tym samym współpracę z lokalnymi piekarzami, wędliniarzami itd., jesteśmy także w stanie zaproponować dodatkowe usługi.

Wreszcie oferujemy polskim konsumentom naprawdę przemyślany asortyment, ponieważ z racji ograniczonej powierzchni nie możemy pozwolić sobie na 30 przypadkowych produktów w pojedynczej linii. Jest to – powiedzmy - 10 indeksów na półkę, ale każdy stojący na niej artykuł jest godny polecenia.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.