REKLAMAEuroShop_banner główny_styczeń/luty 2020

(fot.wiadomoscihandlowe.pl)

Carrefour Group, jeden z wiodących światowych sprzedawców żywności, ogłosił dziś przejęcie Dejbox - pioniera w dostarczaniu lunchu pracownikom biurowym.

REKLAMA

Dzięki temu przejęciu Carrefour rozszerza swoją ofertę e-spożywczą o nowy segment produktów – dań gotowych z dostawą. Założona w 2015 roku przez dwóch przedsiębiorców, Adriena Verhacka i Vincenta Dupieda, firma Dejbox to internetowa stołówka dla pracowników biurowych. Mogą wybrać lunch z szerokiej gamy świeżych, gotowanych i sezonowych potraw w niskiej cenie (od 5,90 do 8,90 euro) i otrzymać posiłek bez opłat za dostawę.

Dejbox stworzył mobilną aplikację i serwis pozwalający łatwo zamówić posiłek ponad 10 milionom francuskich pracowników, którzy poza wielkimi miastami rzadko mają dostęp do usług gastronomicznych na miejscu.

Działając w Lille, Lyonie, Paryżu, Bordeaux, Nantes i Grenoble i w setkach mniejszych miast położonych w pobliżu tych metropolii, Dejbox dostarcza ponad 400 000 posiłków miesięcznie. Firma posiada ponad 300 pracowników, a przygotowaniem cateringu zajmuje się 140 współpracujących z platformą Dejbox.

W ramach grupy Carrefour Dejbox będzie mógł szybko rozwijać działalność we Francji, a także bardzo szybko wejść na rynki międzynarodowe. Ponadto jednym z kolejnych kroków Dejbox jest przyspieszenie wzrostu usług B2B, ważnego czynnika wzrostu, ponieważ pozwala firmom pokryć część kosztów lunchów pracowniczych, co może być ciekawym benefitem.

- Przejęcie Dejbox odzwierciedla chęć Carrefour do zostania liderem w handlu elektronicznym artykułami spożywczymi i ma strategiczne znaczenie - mówi Amélie Oudéa-Castera, dyrektor wykonawcza ds. Klientów, usług i transformacji cyfrowej w Carrefour. - Daje nam to możliwość poszerzenia naszej bazy klientów o pracowników średnich, małych i mikroprzedsiębiorstw, a także inwestowania w szybko rozwijającym się segmencie dostaw żywności z ofertą opartą na jakości i przystępnej cenie – dodaje.

Założyciele Dejbox dodają, że podjęli strategiczną decyzję o dołączeniu do Carrefour, ponieważ są przekonani, że jest to najlepszy partner, który pomoże im osiągnąć ambitne plany rozwoju Dejbox i zaoferować alternatywę dla kanapek większej liczbie pracowników.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony