25.04.2024 / 15:45
StoryEditor

Kokaina w bananach z Lidla. Skąd się tam wzięła?

Pracownicy sieci Lidl rozpakowując towary znaleźli tysiące uncji kokainy w skrzynkach z bananami (fot. Rodrigo dos Reis/Unsplash)
Pracownicy sieci Lidl rozpakowując towary znaleźli tysiące uncji kokainy w skrzynkach z bananami. Narkotyk był też poukrywany pomiędzy innymi owocami. Wartość wykrytej kokainy szacowana jest na miliony dolarów.

Po tym, jak pracownicy niemieckiego Lidla dokonali niecodziennego odkrycia w skrzynkach z owocami, kokainę odkryto także w skrzynkach do pakowania bananów w kilku innych niemieckich supermarketach.

Znalezisko przyczyniło się do rozpoczęcia zakrojonej na szeroką skalę operacji policyjnej, podczas której funkcjonariusze uzbrojeni w pistolety maszynowe pilnowali wykrytej kontrabandy.

Sklepy Lidl otoczone przez policję

Jak donosi serwis mirror.co.uk, wiadomo już, że w co najmniej czterech dyskontach znaleziono zapasy kokainy, choć dokładna liczba nie została podana do wiadomości publicznej.

Oddziały Lidla w Schönefeld i Marienfelde, oba na obrzeżach stolicy Niemiec, zostały otoczone przez policję. Rzecznik Lidla nie udzielił serwisowi mirror.co.uk szczegółowych informacji. Wskazał jednynie, że "Lidl w Niemczech kontaktuje się w sprawie tego zdarzenia z odpowiednimi władzami".

Setki kilogramów kokainy w sklepach Lidl

Według niemieckiego magazynu "Bild" w każdym supermarkecie znaleziono od 20 do 100 kg kokainy. Policja nadal sprawdza kontrabandę w dyskontach.

Rzecznik berlińskiej policji potwierdził "Bildowi", że zostali zaalarmowani o zapasach kokainy około południa. Narkotyki zostały już przewiezione i zabezpieczone przez policję brandenburską, która działa niedaleko stolicy.

16.04.2025 / 17:28
StoryEditor
Specjał odbiera zadłużone sklepy SPAR franczyzobiorcom. Grupa: Próbujemy polubownych rozwiązań, ale jeśli to niemożliwe...
(fot. materiały prasowe)

SPAR Polska pod nowym właścicielem i nowym zarządem realizuje strategię budowania wysokiej jakości serwisu sklepów SPAR w Polsce. Operator deklaruje, że "odzyskuje wiarygodność, podnosi standardy towarowe i jakościowe" sieci SPAR. Spółka - jak twierdzi - przywraca w ten sposób "rentowność i zaufanie do globalnej marki".

Jak czytamy w komunikacie prasowym sieci SPAR, operator franczyzy odzyskuje swoje lokalizacje, zapewniając standardy SPAR w każdym punkcie partnerskim.

"Z każdym z Pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 15:32
StoryEditor
Arhelan ma nowego dyrektora marketingu. Kto nim został?
Sklep sieci Arhelan (fot. mat. prasowe)

Nowym dyrektorem marketingu w sieci Arhelan został Marcin Oksztulski, który wcześniej pełnił stanowisko wicedyrektora ds. marketingu i handlu e-commerce w Energo, gdzie rozwijał strategie sprzedaży online.

Marcin Oksztulski jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, ukończył Executive MBA na Politechnice Białostockiej, a obecnie poszerza wiedzę na studiach podypl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 05:52