REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL) - Baner Główny (marzec 2019)

Lubisz to! Każdego niemal dnia po pracy wpadasz po drodze do tego sklepu, by kupić pieczywo i „coś do chleba”, raz w tygodniu uzupełniasz zapasy w spiżarce i lodówce, raz w miesiącu – domową „chemię” i wybrane kosmetyki do podstawowej pielęgnacji włosów i ciała. Lubisz to, bo lubisz ten sklep. Poruszasz się w nim niemal z zamkniętymi oczami – wiesz, gdzie znajdziesz swoje ulubione produkty. Lubisz zatrzymać się przy chłodni z garmażerką – może parę deko ulubionych greckich oliwek, lubisz regał z nowościami EKO – przeglądasz nowe mieszanki przypraw i już komponujesz danie na piątkową kolację z Kimś ważnym. Lubisz, gdy zaskoczą Cię nowym produktem – jakby doskonale znali Twoje oczekiwania. Regały sklepowe zawsze są tu pełne, produkty dobrze wyeksponowane i opisane, światło, zapach i dyskretna muzyka sprawiają, że czujesz się jak w dobrym SPA. Takie zakupy to czysta przyjemność, relaks, bajka...

Jak to się dzieje, że sklep “sprzedaje”?

- Za dobrym wyposażeniem sklepu stoi sztab ludzi, lista zasad oraz szczypta fantazji, doprawiona solidną wiedzą na temat rodzajów i zastosowania różnorodnych materiałów do produkcji mebli - mówi Ryszard Rudnik, dyrektor d/s zaopatrzenia i logistyki ABM SA.

Mebel i sklep można narysować i można „Narysować”! Wiedzą o tym specjaliści, dobrze urządzony sklep sprzedaje... Ba, sprzedaje więcej, więc warto zainwestować w indywidualnie dobrany projekt, który wprawdzie kosztuje więcej, ale i bardzo szybko się zwróci. Spójrzmy na przykłady:

Numer 1: Wyposażenie sklepu spożywczego  dowolnej polskiej sieci – wszystkie elementy wyposażenia ustawione są zgodnie ze sztuką kierowania ruchem w sklepie (tak, w sklepie też się kieruje ruchem, odpowiednio ustawiając meble sklepowe, przegrody, wreszcie produkty tak, by artykuły pierwszej potrzeby, czyli np. pieczywo były na samym końcu, trzeba przez ten sklep przewędrować, by na końcu stanąć przy kasie z całym naręczem produktów), a produkty ułożone są zgodnie z zasadami merchandisingu. -  Ta sama kolorystyka wyróżniająca sklepy sieciowe, te same  wózki i koszyki, takie same regały metalowe... Ale nic - poza tym, tu się nie dzieje. Ten sklep ma oczywiście klientów – branża spożywcza ma się dobrze, ludzie muszą jeść, ale Klient tego sklepu przyjdzie tu po chleb i zrobi zakupy tak szybko, jak tylko można - dodaje Ryszard Rudnik.

I przykład numer 2. Sklep spożywczy zaprojektowany wg indywidualnych oczekiwań i uwzględniający preferencje klientów – to jest sztuka! Taki sklep „przewiduje”, że Klient potrzebuje dobrego produktu, odpoczynku i przyjemności z kupowania. Chętnie zatrzyma się przy stoiskach, smakując nie tylko zawartość półek, ale i otoczenie. - Podstawą wyposażenia jest system regałów metalowych, który jednak w niczym nie przypomina rozwiązań proponowanych w marketach. - Mamy tu malowany proszkowo kolor grafitowy, bardzo elegancki i świetnie komponujący się z pozostałymi elementami wyposażenia. Mamy funkcjonalne dodatki – proste i ukośne półki z metalu albo z drewna w naturalnym kolorze oraz praktyczne zawieszki na produkty zapakowane w blistry - mówi Ryszard Rudnik.

Bardzo podobają się regały –  gondole sklepowe z półkami koszowymi i zawieszkami. Świetnie połączono w nich znane od lat elementy wyposażenia regału metalowego z nowoczesnym wyglądem. Lekko i świeżo prezentują się także gondole i regały przyścienne na warzywa i owoce. Solidne półki regału metalowego z łatwością udźwigną duży ciężar produktów, a obudowa z drewna lub płyty imitującej naturalne drewno na myśl przywodzi pochodzenie wyeksponowanych produktów – wprost ze świata natury.

Całość uzupełniają efektowne nadruki z oznaczeniami stoisk, asortymentu, dodatki kolorystyczne oraz ciepłe oświetlenie.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony