REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

(fot. pixabay.com)

Spektakle i wernisaże w centrach handlowych mają budować lojalne społeczności klientów i zwiększać sprzedaż – czytamy w serwisie pb.pl.

REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Jak zauważa Puls Biznesu, wielu zarządców galeriami handlowymi nawiązuje współpracę ze środowiskiem artystycznym. Np. Galeria Klif w Gdyni organizuje w swoich wnętrzach wystawy malarstwa i fotografii. W Galerii Północnej w Warszawie dwa razy w tygodniu odbywają się spotkania teatralne — poranki dla dzieci i wieczorki dla dorosłych.

Jak zauważa Anna Szmeja, dyrektor generalna Retail Institute, organizacji eksperckiej działającej na rzecz nieruchomości handlowych w Polsce, na rynku można zaobserwować trend polegający na tworzeniu przez galerie programów włączających i aktywizujących społeczności lokalne.

Za miesiąc z kolei dowiemy się, jakie wydarzenia będą się odbywać w odrestaurowanej XIX-wiecznej Willi Urlicha, należącej do pobliskiego CH Wola Park. Znajdująca się w niewielkim zrewitalizowanym parku nieruchomość ma trafić w ręce organizacji działającej w obszarze kultury, innowacji społecznych, edukacji i designu, która wygra konkurs na jej zagospodarowanie. Ogłoszenie wyników nastąpi 2 lipca 2019 r. – podaje pb.pl.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony