REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

Święta Bożego Narodzenia nieodłącznie kojarzą się z wielkim wyzwaniem, jakim są generalne porządki. Producenci prześcigają się, by zaoferować klientom jak najbardziej skuteczne środki wspierające ich w tym zadaniu.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II
Małgorzata Rozenek-Majdan sprząta w spocie Biedronki

Małgorzata Rozenek-Majdan sprząta w spocie Biedronki (fot. materiały prasowe)

Jak wynika z badań firmy ARC Rynek i Opinia, zaledwie 24% Polaków sprząta, bo lubi. Znacznie więcej ankietowanych (44%) robi to, bo chce mieć porządek, a aż 32% z konieczności. To pokazuje, że Polacy w okresie przedświątecznym zrobią wiele, byle tylko uprzyjemnić i ułatwić sobie ten obowiązek. – W okresie przedświątecznym rośnie zainteresowanie Polaków wszystkimi produktami z kategorii chemii gospodarczej, zarówno uniwersalnymi środkami do mycia i pielęgnacji podłogi, jak i specjalistycznymi środkami do czyszczenia różnych powierzchni. Z produktami Sidolux może nie spowodujemy, że większy odsetek Polaków polubi sprzątanie, ale jestem przekonana, że dzięki nim zrobią to maksymalnie szybko i sprawnie – informuje Justyna Kiełkowska, marketing manager w firmie Lakma Strefa.

W poszukiwaniu najlepszej oferty

Zamawiając przed świętami środki do czyszczenia, detaliści muszą pamiętać przede wszystkim o podstawowych produktach. – W ofercie przedświątecznej powinny znaleźć się detergenty używane w gospodarstwach domowych na co dzień, takie jak płyn do mycia naczyń, środki uniwersalne do różnego rodzaju powierzchni, płyny lub spreje do mebli, płyny do prania i płukania – wylicza Liliana Ćwik, manager ds. marketingu w przedsiębiorstwie Gold Drop.

Świąteczny obiad to również nieskazitelny obrus. Dlatego warto pomyśleć o umieszczeniu na widocznym miejscu krochmalu.

Detaliści powinni również zwrócić uwagę na inne możliwości przyciągnięcia klientów, korzystając z dużego popytu na środki do czyszczenia. – Konsumenci zwracają uwagę przede wszystkim na cenę, korzystają z promocji 1+1 lub podobnych, chętnie też sięgają po nowości – tłumaczy Liliana Ćwik.

Walka z trudnymi zabrudzeniami

Generalne przedświąteczne sprzątanie wiąże się nie tylko z prostym myciem podłóg i okien. To również moment, w którym trzeba poradzić sobie z ciężkimi zabrudzeniami. Brak czasu i ogrom obowiązków sprawiają, że Polacy chcą to robić w jak najprostszy sposób. – W okresie przedświątecznym wzrasta sprzedaż środków do mycia i pielęgnacji podłóg, specjalistycznych środków piorących, w tym do prania firan, ale również specjalistycznych środków do czyszczenia trudnych zabrudzeń, takich jak kamień, tłuszcz, pleśń, osad z mydła, które występują w kuchni czy łazience – komentuje Joanna Gerus-Nowacka, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy PCC Consumer Products Kosmet, która właśnie wprowadza na rynek gamę środków czyszczących i piorących pod nową marką Flo.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"